Free Shipping Item

Free shipping on all orders over

We have partnered with reputed shipping companies to ensure 100%
successful deliveries across the world. You can track
the real time status of your shipments any time, once it is dispatched
from our warehouse. All your purchases have transit insurance included in the cost,
so you can shop stress-free as we absorb all transportation risks.

Bolly Trust Secured

All purchases at Shop are covered for 7 days

  • Secure transaction via PayPal.
  • 3-Step verification for best fitting & comfort.
  • Easy Return and Exchange.
  • 100% Customer Satisfaction.

FAQs

Aanmelden bij Karolbagh.nl EN MIJN ACCOUNT

 

VRAAG: Van waar kan ik inloggen op mijn account?

ANTWOORD: Op onze homepage op de rechter bovenhoek kunt u de optie 'inloggen

/ Registreren' te zien. Klik erop en wordt u begeleid naar de pagina "aanmelden".

VRAAG: Van het onderdeel Mijn account, waar kan ik de status van mijn bestelling

vinden?

ANTWOORD: Na het inloggen op uw account, aan de linkerkant van de pagina kunt

u de optie Orders zien. Klik erop en je zult de lijst van bestellingen die u bij ons heeft

gemaakt te zien. U kunt vervolgens op de specifieke volgorde en de status zien.

VRAAG: Ik ben niet in staat om in te loggen op Mijn account. Help alstublieft.

ANTWOORD: Neem een screenshot van de foutmelding en stuur het over door

middel van een e-mail. We zullen kijken naar de kwestie.

VRAAG: Hoe kan ik me inschrijven met Karolbagh.nl newsletter?

ANTWOORD: U kunt aanmelden voor Karolbagh.nl familie in eenvoudige stappen.

Klik op "Aanmelden / registreren" optie op de rechterbovenhoek van onze website en

ons met een aantal van uw basisgegevens.

VRAAG: Hoe weet ik of ik niet ben ingeschreven?

ANTWOORD: Wij zullen u automatische e-mail ter bevestiging dat u bij ons

geregistreerd samen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

VRAAG: Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten of mijn wachtwoord niet

werkt?

ANTWOORD: Als u uw wachtwoord bent vergeten of het werkt niet om wat voor

reden dan ook, Klik op wachtwoord vergeten. U krijgt een e-mail met een nieuw

wachtwoord om in te loggen. Als dit nieuwe wachtwoord niet werkt, neem dan

contact op met de klantenservice.

 

EEN BESTELLING PLAATSEN

 

VRAAG: Moet ik mijn adres opnieuw typen, als nieuwe bestelling plaats?

ANTWOORD: Voor geregistreerde gebruikers bieden wij de mogelijkheid om

opgeslagen adressen op te halen. Voor alle nieuwe klanten, hebben we de login

wachtwoord te sturen naar het e-mailadres dat op het moment van registratie. Als je

eenmaal hebt besteld bij ons, is het verzendadres opgeslagen in uw klantgegevens

sectie. Terwijl het plaatsen van eventuele latere orde, geef dan simpelweg uw e-

mailadres en wachtwoord in om deze opgeslagen adres. U kunt ook inloggen op het

onderdeel, Mijn account om uw opgeslagen adressen te beheren.

VRAAG: Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

ANTWOORD: U kunt de volgende stappen volgen om een bestelling te plaatsen:

1) Selecteer de gewenste product (als stof of als aanpasbare)

2) Voeg het item Boodschappenmandje.

3) Klik op optie Doorgaan naar de kassa.

4) Log in met je accountgegevens.

5) Voer het verzendadres en selecteer een betalingsmethode om door te gaan met

de betaling.

6) Klik op Bestelling plaatsen en (eventuele couponcode) om de betaling te voltooien.

7) Na succesvolle bestelling de Order ID wordt gegenereerd.

V: Ik ben niet in staat om uw artikel pagina's downloaden. Elke keer als ik probeer

om dit punt te openen, verschijnt er een pop-up box. Help alstublieft!

ANTWOORD: Er is mogelijk een probleem met uw cookiessysteem. Wij verzoeken u

om de opgeslagen cookies van uw systeem te verwijderen en probeer het opnieuw.

VRAAG: Krijg ik de exacte blouse wat het model draagt?

ANTWOORD: Er zijn maar weinig artikelen op de website waarop de blouse

gedragen wordt door het model voor fotografisch doel. Daarom bieden we

bijpassende blouse voor de items die kunnen afwijken van het ene dat het model

draagt.

VRAAG: Ik heb mijn bestelling geplaatst. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

ANTWOORD: De tijd om het verschepen van alle items wordt vermeld op de

website. Extra 4 dagen nodig zijn voor maatwerk en 3-4 dagen na de datum van

verzending.

VRAAG: Hoe wordt mijn bestelling veilig bezorgd?

ANTWOORD: Wij bij Karolbagh.nl leveren bestellingen via gerenommeerde

koeriersdiensten zoals DHL, UPS, en First Flight.

VRAAG: Hoe weet ik of bestelling succesvol is geplaatst?

ANTWOORD: Zodra uw bestelling succesvol is geplaatst ,ontvangt u een

bevestigingsmail van ons. U kunt ook inloggen op het onderdeel Mijn account en de

status van uw bestelling controleren.

VRAAG: Kan ik ook telefonisch bestellen?

ANTWOORD: Op dit moment hebben wij geen bestellingen om op te nemen via de

telefoon. U kunt uw bestelling plaatsen via onze website.

V: Ik wil een bestelling plaatsen, als gift voor iemand. Ontvangt zij de prijskaartjes en

de factuur?

ANTWOORD: We zullen proberen de factuur niet te bevestigen, maar over het

algemeen als gevolg van de heersende regelgeving sturen we de factuur tezamen

met het artikel.

VRAAG: Kan ik ook het product terugsturen?

ANTWOORD: Ja, u kunt ook terugsturen indien het materiaal beschadiging vertoont..

Voor meer informatie over deze kijk dan op onze Returns Policy.

VRAAG: Hoe kan ik de huidige status van mijn bestelling controleren?

ANTWOORD: Het controleren van de status van uw bestelling is zeer eenvoudig. Na

het moet inloggen klik op het onderdeel, Mijn account en klik op het tabblad Orders.

De bestelstatus zal dan beschikbaar zijn.

VRAAG: Kan ik mijn bestelling in 1 dag voor verzending zien. Betekent dit dat ik mijn

bestelling in 1 dag wordt verzonden?

ANTWOORD: Het product zal worden verzonden binnen 1 werkdag na het plaatsen

van de bestelling. Een extra 4 dagen nodig zijn om het product te leveren aan uw

voeten. Ook als u kiest voor naaien dan zal 4 dagen extra op maat te nemen.

VRAAG: In My Account kan ik alle items met andere status te zien, wat betekent het?

ANTWOORD: Dit geeft aan dat het item in proces in onze werkplaats en zal

binnenkort worden verzonden.

VRAAG: Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt verscheept?

ANTWOORD: U ontvangt een automatisch gegenereerde e-mail van ons met de

details van het item dat is verzonden, samen met het volgen details. U kunt uw

bestelling volgen hier.

V: Waarom werd mijn bestelling gedeeltelijk verzonden?

ANTWOORD: Dit kan gebeuren als verschillende onderdelen verschillende

verwerkingstijd nodig hebben . Bestellingen die reeds klaar zijn, wordt apart naar u

verscheept.

VRAAG: Kan ik mijn bestelling binnen 21 dagen ontvangen?

ANTWOORD: Voor prioriteit , kunnen we het proberen. Maar we kunnen niet

garanderen dat we de levering op tijd wordt verzonden. Sommige hebben een

langere verwerkingstijd nodig..

V: Kan ik stikken verwijderen na mijn bestelling is geplaatst?

ANTWOORD: Ja, we kunnen zeker verwijderen stikken of maatwerk verzoek van uw

bestelling. Zolang de bestelling niet verplaatst naar het verwerkingsstadium.

V: Waarom wordt mijn bestelling met de status "Wacht op bevestiging"?

ANTWOORD: De status geeft aan dat er een bevestiging nodig van u voor het item.

U ontvangt een e-mail van onze klantenservice ontvangen met de lijst van alle

gegevens die nodig zijn van u.

VRAAG: Ik wil een deel van mijn bestelling in de VS worden verscheept en de

andere in India. Is het mogelijk?

ANTWOORD: Als gevolg van verschillen in de verzendkosten, we kunnen geen

items schip van de ene om twee afleveradres. ALS u de levering op twee locaties

nodig, verzoeken wij u om twee orders te plaatsen.

VRAAG: Is het niet op voorraad? Wanneer is de kleding weer beschikbaar op de

site?

ANTWOORD: Als een item niet op voorraad is er geen zekerheid is dat dit item aant

te bieden in de toekomst. U kunt controleren de vergelijkbare artikelen op de website.

VRAAG: Hoe kan ik een bestelling van een item in meerdere stukken te plaatsen?

ANTWOORD: Alles wat je hoeft te doen is ons de artikelcode en het vereiste aantal

door middel van een e-mail, zodat we kunnen controleren en u informeren over de

beschikbaarheid.

VRAAG: Moet ik registreren om te kunnen winkelen?

ANTWOORD: Nee, je hoeft niet naar een geregistreerde gebruiker van Karolbagh.nl

Mode om te winkelen met ons. Echter, als een geregistreerde gebruiker helpt met

snellere kassa's en gepersonaliseerde aanbevelingen. Het houden van de vele

voordelen van de registratie in het achterhoofd, hebben we de registratie zeer

eenvoudig gemaakt. Bij het invullen van een bestelling alles wat je hoeft te doen is

kiezen voor de optie Gast afrekenen en wij zullen uw e-mail te registreren en sturen

u de account Mijn Wachtwoord.

VRAAG: De prijs van mijn bestelde item is gedaald / is nu te koop na het plaatsen

van de bestelling?

ANTWOORD: Voor alle items bieden wij de beste waarde aan onze klanten. In dit

geval kan het gebeuren als gevolg van verschillende factoren, zoals hoge vraag van

het artikel of lage kosten van de grondstof.

KORTINGEN & VRIJE GESCHENKEN:

VRAAG: Heeft u enige korting, andere websites biedt veel kortingen?

ANTWOORD: Wij bieden onze producten tegen een zeer redelijke prijs en we zijn

niet in de praktijk van het aanbieden van korting op de reguliere artikelen. Onze

missie is om onze klanten verse mode bij echte prijzen. Wij verzekeren u dat het

moeilijk zal zijn om zo'n groot aanbod van artikelen en variëteiten te vinden onder

één dak met zo veel aanbiedingen zoals Truste Certified Privacy, VeriSign Trusted

Privacy, McAfee Secure en Customization flexibiliteit. We willen ook graag onze Sale

sectie introduceren. U kunt items, variërend van 10% tot 30% korting te vinden. U

kunt op onze afdeling Verkoop items koppelen te koop. Wilt u onze artikelen te kopen

in een bulk vervolgens vriendelijk laat het ons weten het item codes en de exacte

hoeveelheid, zodat we kunnen controleren en adviseren dienovereenkomstig.

VRAAG: Ik wil twee kortingscodes tegelijkertijd gebruiken. Is het mogelijk?

ANTWOORD: Slechts een kortingscode gebruikt kan worden op een bestelling. Wij

zullen u op de hoogte als er sprake is van veranderingen in de toekomst.

VRAAG: Ik heb een vijf euro korting bon, hoe kan ik deze gebruiken mijn huidige

bestelling waarvoor al hebt betaald?

ANTWOORD: Sorry, het is niet mogelijk om de code in al order plaatsen toepassen.

Maar de vijf euro kortingscode blijft geldig tot 1 maand na de datum van uitgifte, dus

je kunt altijd gebruik maken van hetzelfde op uw toekomstige aankoop bij ons.

VRAAG: Kan ik korting codes, zelfs als het item ik kopen in de aanbieding?

ANTWOORD: Omdat het item is al te koop en op een gereduceerde prijs, zullen

geen extra korting niet van toepassing te zijn.

V: Ik ben niet in staat om mijn Gift Card, mits tegen een eerder teveel betaalde

bedrag, te gebruiken om te betalen voor een nieuwe bestelling?

ANTWOORD: Vraag u ons een e-mail sturen met de code aan u, samen met het

item gegevens, zullen wij u helpen bij het verkrijgen van dezelfde korting.

Vraag: Wanneer ik een kortingscode op de site plaats, wordt ongeldig kortingscode

of boodschap getoond.

ANTWOORD: Alle korting codes zijn onderhevig aan verstrijken. Wij verzoeken u om

e-mail ons de code, zodat we hetzelfde van onze kant kan controleren en updaten u

op.

V: Ik ben niet in staat om een gratis accessoire met mijn bestelling te selecteren, hoe

kan ik selecteren?

ANTWOORD: Om de vrije modeaccessoire met uw bestelling te selecteren, moet u

in te loggen op het onderdeel Mijn account en vul uw profiel. Vertelt ons een paar

simpele dingen zoals uw geboortedatum (voor speciale verrassingen). Klik

vervolgens op het tabblad mode accessoire aan de linkerzijde en ga naar het item

van uw keuze voor de in aanmerking komende bestellingen. Vergeet niet om de

cadeaus tegen alle items te selecteren en in te dienen de volledige vorm.

VRAAG: Is er een tijdslimiet aan de gift card af te lossen?

ANTWOORD: De gift card heeft een levenslange geldigheid.

VRAAG: Krijg ik allen een gratis geschenk als ik bestelling plaats boven een bepaald

bedrag?

ANTWOORD: Er is geen minimale orderwaarde. Je krijgt een modeaccessoire gratis

bij elk item dat u kopen bij ons.

V: Kan ik geld of kortingen krijgen in plaats van geschenken?

ANTWOORD: De gratis modeaccessoire is een geschenk van ons aan u, als een

gebaar van goede wil om te winkelen bij ons en kunnen niet worden ingewisseld voor

geld of kortingen.

VRAAG: Hoe lang duurt het voordat mijn gratis geschenk te leveren?

ANTWOORD: De gratis modeaccessoire door u gekozen zal worden verzonden,

samen met het item, zullen zowel u te bereiken op hetzelfde moment.

V: Ik ben niet in staat om een gratis geschenk in mijn rembours bestelling toe te

voegen. Help alstublieft.

ANTWOORD: Voor rembours bestellingen, kunt u de gratis modeaccessoire pas

nadat de bestelling is bevestigd en verhuisde naar de verwerking te selecteren.

VRAAG: Hoe kan ik gratis geschenken kopen?

ANTWOORD: De modeaccessoires bieden wij gratis met elk item gekocht zijn gratis

en zijn niet beschikbaar voor verkoop.

VRAAG: Kan ik mijn vrije gift en zelfs de bestelling annuleren?

ANTWOORD: In het geval u de bestelling wenst te annuleren, wordt de vrije gift

automatisch geannuleerd.

V: Kan ik iets anders dan de genoemde gratis geschenken tegen mijn bestelling

krijgen?

ANTWOORD: Nou, we nemen veel tijd om deze giften voor u kiezen en ervoor

zorgen dat u een groot assortiment om uit te kiezen. Maar we blijven vernieuwen van

de gratis geschenken vaak voor een bredere selectie. Zo is gratis geschenk sectie

apart beheerd en kan niet worden toegevoegd met elk ander voorwerp.

VRAAG: Items zijn mooi, maar de prijs is vrij hoog. Kan ik korting krijgen alstublieft?

ANTWOORD: Wij bieden al onze producten tegen een nominale prijs houden van de

kwaliteitsnormen in het achterhoofd. Echter, bieden wij diverse promoties van tijd tot

tijd en hebben ook een aparte verkoop gedeelte voor items met discount.

MEASUREMENTS en maatwerk

V: Kan ik de mouwen voor het item dat een mouwloos beeld op de website heeft?

ANTWOORD: Voor alle items, wij over het algemeen bieden mouwen up to 3-5 duim

op speciaal verzoek van de klanten. Maar wordt aangemoedigd om de mogelijkheid

van de hulzen controleren voordat de bestelling voor dergelijke items.

VRAAG: Ik heb al mijn bestelling geplaatst, maar vergat te klikken om het aanpassen

optie. Wat moet ik nu doen?

ANTWOORD: Aanpassing kan worden toegevoegd tegen de beschikking tot het

moment dat de bestelling niet wordt verzonden. Je zult echter nodig om de extra

stiksels te betalen door middel van een betaling link die wij leveren.

VRAAG: Ik wil een aantal wijzigingen in de ingediende metingen maken voor mijn

bestelling. Hoe doe ik dat?

ANTWOORD: De meting kan gewijzigd worden tot het moment dat het item wordt

niet verzonden voor stiksels en de bijgewerkte meting attributen moeten op prioriteit

aan onze klantenservice worden meegedeeld.

VRAAG: Ik had een pre-gestikt sari besteld. Maar de petticoat werd gestikt met de

sari. Ik wilde de sari worden gestikt en niet de petticoat.

ANTWOORD: In een pre-gestikt sari, de sari is gestikt met de petticoat. Indien u

wenst te hebben de sari afzonderlijk gestikte dan je nodig hebt om ons te mailen over

het na het plaatsen van de bestelling.

VRAAG: Heeft u de marge te bieden op klantgerichte punten?

ANTWOORD: 2 Inch versoepeling zal beschikbaar zijn in alle items gestikt

aangepaste metingen.

V: Kan ik mijn metingen later in te dienen?

ANTWOORD: Ja, natuurlijk kunt u uw metingen later in te dienen. Maar om ervoor te

zorgen dat uw bestelling verwerkt wordt op zijn vroegst, raden wij u aan uw metingen

te leggen met de bestelling.

VRAAG: Wat zijn de aanpassingen kosten?

ANTWOORD: Customization kosten zijn verdeeld in twee delen, een deel is

"Standard Hechten" en het tweede deel id "Aangepaste Stitching" voor aangepaste

metingen. Hieronder staan de prijsgegevens voor beide onderdeel.

Blouse

Standard - INR 250.00 / Customized Stikken - INR 350.00 / Semi Stitch - INR 250,00

Onderrok

Standard - INR 300.00 / Pre-Gestikt Saree - INR 500.00

Salwar

Standard - INR 475.00 / Customized Stikken - INR 700.00 / Semi Stitch - INR 475,00

Lehenga

Standard - INR 900.00 / Customized Stikken - INR 1300,00 / Semi Stitch - INR

900.00

 

Payments & SECURITY

 

VRAAG: Ik heb de betalingen, maar de vertoning gemaakt "Authorization Fail". Hoe

kan ik verder te gaan?

ANTWOORD: Uw betaling kan zijn mislukt als gevolg van een aantal technische fout

tijdens het uitvoeren van de transacties. Zouden we u voorstellen om een andere

kaart voor de betaling te proberen of contact opnemen met uw desbetreffende bank.

V: Ik ben twee keer in rekening gebracht van mijn bestelling.

ANTWOORD: Dit kan zijn gebeurd als gevolg van een aantal technische fout tijdens

het uitvoeren van de transacties. Schrijf terug naar ons met uw betalingsgegevens

met een optie of u wilt Terugbetaling of Gift Card om te winkelen op Karolbagh.nl

Fashion.

VRAAG: Ik heb geprobeerd om de betaling aantal keren te maken, maar ik ontvang

een foutmelding en niet in staat om het te voltooien. Waarom?

ANTWOORD: Als uw betaling niet met succes via de Gateway is voltooid gebruikt,

kunt u proberen om het te maken met een andere Gateway door het verwijderen van

de cookies van uw systeem. Echter, als het probleem aanhoudt stuur ons de

foutmelding die u krijgt terwijl het proberen om de betaling te voltooien en we zullen

doen toekomen aan de afdeling zorg voor verdere hulp.

VRAAG: Wat zijn de verschillende manieren van betaling die ik kan kiezen?

ANTWOORD: Wij accepteren betalingen via:

I) Wij accepteren iDEAL Credit Cards via Paypal: Visa / Mastercard / Discover / JCB /

American Express / Diners Club kaarten

ii) Debit Card

iii) PayPal account Transfer

iv) Net Banking

v) Gift Card door Karolbagh.nl Fashion

 

Voor meer informatie, kijk dan op betalingsmogelijkheden.

V: Kan ik mijn bestelling gedeeltelijk betalen?

ANTWOORD: Gedeeltelijke betaling is niet van toepassing. Om uw bestelling te

voltooien moet u een volledige bedrag betalen.

VRAAG: Is het veilig om mijn creditcard gegevens via internet te geven?

ANTWOORD: We hebben geen creditcard informatie van onze klanten door middel

van e-mails, telefoongesprekken of op een andere manier te zoeken. Ook raden we

u niet te delen met iedereen. Echter, voor het belang van de klanten die het maken

van online betaling, zijn we met behulp van speciale credit card veiligheid

technologie genaamd SSL (Secure Sockets Layer). Deze codeert uw credit card

nummer, zodat het niet kan worden gelezen als de informatie over het internet. Al uw

credit card gegevens die u online invullen voor het maken van betaling op onze

website gaat rechtstreeks naar de uitgevende bank. Voor meer informatie, kijk dan

op Credit Card

VRAAG: Zal mijn credit card nummer vertrouwelijk worden behandeld?

ANTWOORD: Uw creditcard of andere bankgegevens worden niet aan ons verstrekt,

maar aan de credit card maatschappij komen rechtstreeks voor de betaling de

goedkeuring geregisseerd door Gateway Interface. Vandaar dat uw bankgegevens

vertrouwelijk blijven .

VRAAG: Hoe zit het met de privacy van de klant informatie?

ANTWOORD: Karolbagh.nl Fashion wordt met behulp van de nieuwste data-

encryptie-technologie om ervoor te zorgen dat uw account informatie is niet

beschikbaar voor externe bronnen. Ook wij nooit informatie van onze klanten aan

derden toestaan. Wij vinden dat de privacy van onze klanten is zeer belangrijk voor

ons. We zijn in het bedrijf van u te dienen en niet de verkoop van de informatie van

de klanten. Uw naam, adres en andere gegevens worden verzameld alleen om uw

bestelling te verwerken.

VRAAG: Tijdens het betaalproces waarom mijn creditcard afgewezen?

ANTWOORD: Dit kan gebeuren als gevolg van de volgende redenen:

I) onjuiste gegevens of Credit Card.

ii) Credit Card daalde van Credit Card Company / Bank.

iii) Gekruiste Excess Kredietlimiet beschikbaar op uw Credit Card.

iv) Credit Card Company niet Overseas transacties mogelijk te maken.

v) Mismatch of Shipping & Billing adres. Voor verdere hulp, neem dan contact op met

de desbetreffende bank.

VRAAG: Welke creditcards en betaalkaarten accepteren jullie?

ANTWOORD: In het geval van credit card betaling, accepteren wij Visa / Mastercard

/ Discover / JCB / American Express / Diners Club cards via Paypal. Voor debit card

betaling, neem dan contact op met uw bank of ze faciliteren met buitenlandse

betaling.

V: Kan ik mijn betaling optie in de Orde veranderen geplaatst?

ANTWOORD: U kunt de wijze van betaling alleen voordat deze is gemaakt

veranderen. Zodra de betaling voltooid en door ons goedgekeurd, kan deze niet

worden gewijzigd.

V: Waarom heb ik een kleine verandering in de prijzen van de items in mijn

winkelwagentje te zien?

ANTWOORD: Een kleine verandering in de prijs kan optreden als gevolg van

valutaschommelingen. Het weerspiegelt altijd de meest recente prijs met de

getoonde producten op de website.

VRAAG: Ik wil niet mijn credit card informatie te verstrekken vanwege

veiligheidsredenen. Geef me een andere optie?

ANTWOORD: In dat geval kunt u de betaling via overschrijving te maken. Neem dan

contact op met ons Customer Support Team om het proces te begrijpen. Voor meer

informatie, kijk dan op betalingsmogelijkheden

VRAAG: Wat zijn de Cross Border Vergoedingen of International Transactiekosten?

ANTWOORD: Een internationale Transactiekosten wordt niet in rekening gebracht

door ons. Hetzelfde wordt opgeladen door de desbetreffende bank van uw creditcard

of betaalpas. Grensoverschrijdende of internationale transactiekosten zijn eigenlijk

rekening gebracht door uw bank. Vele malen de bank zal zelfs proberen om de

vergoeding te verbergen of niet de verantwoordelijkheid claimen voor het opladen

totdat ze worden ingedrukt. We krijgen veel vragen van onze klanten, omdat ze

denken dat ze worden overladen. Dit is een zeer moeilijke kwestie, maar het

antwoord is dat klanten moeten contact opnemen met hun bank voor meer informatie

over deze kosten.

 

 

 

BESTEL WIJZIGING EN ANNULERING

 

VRAAG: Ik wil de bestelling te annuleren als ik vond het zelfde op een andere

website een lagere prijs?

ANTWOORD: Veranderingen in de prijs is afhankelijk van meerdere factoren. Mail

ons het item specifieke koppeling van de plaats waar u het item hebt gevonden in

lagere prijs, zodat wij u hierover kunnen helpen.

VRAAG: Ik wil een nieuw item toe te voegen in de huidige bestelling?

ANTWOORD: Neem plaats een nieuwe order voor het item dat u wilt kopen

VRAAG: Kan ik mijn bestelling annuleren?

ANTWOORD: Het zal moeilijk zijn voor ons om uw bestelling te annuleren als

dezelfde reeds verzonden of aanpassingen ondergaan. Toch verzoeken wij u om ons

te mailen op [email protected] met een reden van annulering, zullen we de status

van uw bestelling controleren van onze kant en helpen u dienovereenkomstig.

 

VERZENDING

 

VRAAG: Ik wil het afleveradres van de volgorde wijzigen als ik ga verhuizen naar een

andere locatie.

ANTWOORD: U kunt zeker het verzendadres veranderen voordat uw bestelling

wordt geleverd. Neem dan contact op met onze klantenservice voor de gewenste

wijziging.

VRAAG: Ik had mijn verzendadres van India naar van USA veranderd. Krijg ik

terugbetaling van de verzendkosten?

ANTWOORD: Ja, je zal de terugbetaling van de verzendkosten ontvangen. Wij

bieden gratis verzending in heel India. Neem dan contact op met onze klantenservice

voor de vereiste wijziging en terugbetaling.

VRAAG: Verzendt u de bestellingen wereldwijd?

ANTWOORD: Ja, we verzenden de bestellingen naar alle uithoeken van de wereld.

We werken samen met gerenommeerde postorderbedrijven om onze klanten de

beste service te geven.

VRAAG: Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

ANTWOORD: Voordat een bestelling wordt geleverd, kunt u inloggen op het

onderdeel Mijn account en bekijk de Orde Details om zijn status te herzien. Zodra

een bestelling wordt verzonden, e-mailen we het koeriersbedrijf naam en order een

trackingnummer aan u. U kunt op de website (met trackingnummer) van het

koeriersbedrijf uw bestelling te volgen.

VRAAG: Ik zou nu mijn bestelling ontvangen hebben, maar dat heb ik niet. Wat moet

ik doen?

ANTWOORD: Met de tracking informatie en het referentienummer en de naam van

de koerier partner), kunt u terecht op de website van de koerier partner en controleer

dan uw bestelling. U kunt de koerier partner bellen met UW referentienummer ter

verduidelijking. Als u niet tevreden bent met de informatie, neem dan contact op met

onze klantenservice met ordernummer en wij zullen u graag helpen.

VRAAG: Ik ga de stad uit. Kunt u mijn bestelling / levering te bespoedigen?

ANTWOORD: We proberen ons best te doen om aan de eisen van onze klanten te

voldoen. Als u versnelde levering nodig heeft, kunt u een verzoek doen om het met

ons Customer Support team en we zullen ons best doen. Toch kunnen we niet

garanderen dat het kan worden versneld. Als u uw kleding nodig op prioriteit,

verzoeken wij u om onze uitgelezen assortiment van Ready zien Schip artikelen.

VRAAG: Wat is het factuuradres?

ANTWOORD: Het adres waar u uw kaart verklaring gegevens ontvangt heet

factuuradres.

VRAAG: Wat is verzendadres?

ANTWOORD: Het adres waar uw bestelling geleverd wordt genoemd het

afleveradres.

V: Kan factuuradres en verzendadres anders zijn?

ANTWOORD: Ja, u kunt verschillende adressen geeft voor uw eigen gemak.

VRAAG: Hoe veilig is mijn bestelling tijdens het transport?

ANTWOORD: Wij werken met alle gerenommeerde logistieke bedrijven zoals DHL,

UPS en FedEx. De levering van uw items is volledig veilig.

VRAAG: Wat is het klaar voor verzending optie?

ANTWOORD: klaar voor verzending zijn de items die we kunnen binnen 1 werkdag

na ontvangst van uw bestelling. Bekijk de complete selectie van klaar voor

verzending artikelen.

 

DOUANERECHTEN

 

VRAAG: Wat bedoelt u met de douane Duty kosten?

ANTWOORD: Custom Duty kosten zijn een belasting geheven op de invoer van

goederen door de douane autoriteiten van het betreffende land om de inkomsten te

verhogen. Hoofdzakelijk, is douanerechten geheven op de waarde van de goederen

of van het gewicht, afmetingen of andere criteria van het item. Deze verschillen van

land tot land, en zelfs van punt naar punt.

V: Waarom hebben we te Custom Duty betalen?

ANTWOORD: Iedere keer wanneer een item van de grensoverschrijdende van het

ene land naar het andere, is onderworpen aan deze kosten door de importerende

regels en voorschriften land. Kosten, zoals de douane of Invoerrechten, BTW, Lokale

Sales Tax, inklaringskosten zijn niet in ons, of de controle elke verkoper, maar

worden bepaald door de lokale overheid.

Vraag: Kunt u mijn gave orde sturen zonder factuur, een lager bedrag, of een item

niet te koop tag?

ANTWOORD: Nee, dat is niet mogelijk. Als een erkende e-commerce bedrijf, we zijn

trots om te voldoen aan de vele regels en voorschriften die de internationale

winkelen regeren.

VRAAG: Ik was niet waarom nu gebracht een Custom Duty op mijn vorige

bestellingen, dan?

ANTWOORD: We hebben geen controle over deze kosten en kan niet voorspellen

waar ze zullen optreden. Elke keer wanneer een item van de grensoverschrijdende

van het ene land naar het andere is onderworpen aan deze kosten door de

importerende regels en voorschriften land. De kosten kunnen variëren volgens de

regels van de verschillende landen, afhankelijk van punt, punt waarde, hoeveelheid,

eindgebruik, materialen of methoden die worden gebruikt om het item, discretie en

werklast van de officier van dienst enz. Maken Als u twijfelt, kunt worden

aangemoedigd om contact op met uw land douanekantoor.

VRAAG: Hoeveel Custom Duty zal ik betalen?

ANTWOORD: Er zijn verschillende accijnstarieven voor uit bepaalde landen worden

ingevoerd op het gebied van bilaterale of andere overeenkomst met dergelijke

landen die preferentieel tarief van de taken van de plicht kunnen percentage van de

waarde van de goederen of op bepaalde tarief worden genoemd verschillende

goederen. Het tarief van de douanerechten van toepassing zal zijn zoals bepaald in

Douanewet, behoudens ontheffing meldingen, eventueel van toepassing.

VRAAG: Ik heb de verzendkosten betaald dan waarom ben ik gevraagd om meer te

betalen?

ANTWOORD: Verzendkosten is iets wat u ons hebt betaald om het item te

verzenden naar u. Alle Karolbagh.nl producten worden verscheept op CIF (Cost

Insurance Freight) prepaid basis. Indien de koeriers persoon probeert verzendkosten

te verzamelen van alsjeblieft niet te betalen en neem contact met ons op. Maar BTW

/ aangepaste belastingen en invoerrechten moeten rechtstreeks door de koper aan

de koerier agentschap worden betaald. BTW / Custom Belastingen en plichten zijn

niet inbegrepen in onze bestelprocedure, maar kan worden gebracht aan u door uw

regering.

VRAAG: Waarom word ik geïnformeerd over de Custom Duty kosten nu?

ANTWOORD: We hebben een lijst van landen waar deze kosten kunnen voorkomen

en we altijd stuur een automatische e-mail naar al onze klanten zodra de bestelling is

geplaatst hen te informeren over de kosten, zodat zij zich bewust zijn van deze

kosten op het moment van ontvangst van de levering .

V: Ik heb het punt terug naar u terug en willen een volledige terugbetaling. Ik had

betaald voor de douanerechten ook, dus zal u terug te betalen dat bedrag voor mij?

ANTWOORD: In dat geval verzoeken wij u om e-mail te behagen op

[email protected] Wij zullen u verder helpen.

 

RETURNS AND EXCHANGE

 

VRAAG: Ik kreeg een item dat defect is, gelieve te helpen.

ANTWOORD: Wij verzoeken u om ons e-mail de foto's van het item ontvangen

aandacht voor het gebrek, zodat we u kunnen helpen met de oplossing.

VRAAG: Ik ontving een item meer dan een maand geleden en wil het terug voor een

uitwisseling. Hoe kan ik dat doen?

ANTWOORD: Vanaf onze terugkeer beleid, accepteren wij terug items binnen een

maand van levering. Lees hier de volledige Returns Policy.

VRAAG: Moet ik iets extra's voor de vervanging blouse / churidar / dupatta dat u zal

worden voorzien betalen?

ANTWOORD: U kunt ons volledige Returns Policy hier lezen.

V: Kan ik een deel van mijn bestelling retourneren?

ANTWOORD: Ja, u kunt een deel van uw bestelling retourneren zolang het voldoet

aan onze voorwaarden van Terugkeer en Exchange.

VRAAG: Heeft u Drop-Ship faciliteit?

ANTWOORD: Op dit moment weten we niet deze faciliteit bieden.

VRAAG: Heeft u retouretiket te bieden?

ANTWOORD: Op dit moment kunnen wij niet deze faciliteit niet bieden.

VRAAG: Ik bestelde een kant en klare punt, maar het lijkt erop dat de grootte is niet

juist is. Kan ik het item terugsturen?

ANTWOORD: Wij verzoeken u om ons e-mail de foto's van het item ontvangen

wijzen op de verkeerde grootte met een meetlint, zodat wij u kunnen helpen met de

oplossing.

VRAAG: Wie zal de terugkeer verzendkosten te dragen?

ANTWOORD: Als we de zorg die door u geldig is, zullen wij volledige terugkeer

verzendkosten te dragen.

V: Kan ik een item als ik het niet leuk vinden nadat ik het heb gekregen terug te

keren?

ANTWOORD: Ja, dat kan. Kijk dan op onze Returns beleid om meer te weten.

VRAAG: Er is een lichte variatie in het item kleur. Ik wil het terug. Wat kan ik dat

doen?

ANTWOORD: Wij geloven dat alle klanten die online bestellen weten dat kleuren

gezien op een monitor iets anders in vergelijking met de feitelijke uitrusting, of

accessoires besteld worden. Nogmaals, als u nog wilt kunt u het pakket terugsturen,

mail ons op [email protected] samen met de beelden, zodat ons team dit kan

controleren en u verder kan helpen.

VRAAG: Zal ik mijn geld terug als ik het pakket retourneer aan u?

ANTWOORD: Ja, zullen wij het bedrag aan u een keer terug betalen als het item is

ontvangen in onze werkplaats.

VRAAG: Kan ik mijn bestelling te wijzigen nadat deze is geplaatst?

ANTWOORD: Ja, kunt u de volgorde afhankelijk van de verwerkingsfase van het

item te wijzigen.

V: Wat als mijn vervanger bestelling van lagere waarde? Wat gaat u doen met de

extra hoeveelheid?

ANTWOORD: Als het vervangende onderdeel is van lagere waarde dan kunnen wij u

voorzien van een gift card die u kunt gebruiken in uw toekomstige orders.

VRAAG: Kan de kortingscode van mijn eerdere bestelling worden gebruikt in de

vervangende bestelling?

ANTWOORD: Ja, wordt deze gebruikt.

VRAAG: Hoe krijg ik mijn geld terug?

ANTWOORD: Voor geannuleerde orders, de terugbetaling wordt uitgegeven via

dezelfde wijze van betaling die werd gebruikt om de bestelling te plaatsen.

Bijvoorbeeld, als je had de betaling van de bestelling met behulp van uw Visa of

MasterCard Credit Card, restitutie voor de geannuleerde bestelling zal worden

verstrekt aan dezelfde creditcard gemaakt.

 

PRIVACYBELEID

 

VRAAG: Wat is uw privacy beleid?

ANTWOORD: Wij waarderen uw privacy en uw gegevens zijn absoluut veilig bij ons.

Bij het nemen van uw bestelling verzamelen wij alleen de basisinformatie die nodig is

en dat de informatie is absoluut veilig bij ons. Lees ons privacybeleid.

 

GROOTHANDEL BESTELINNGEN

 

VRAAG: Accepteert u bestellingen voor groothandelaren?

ANTWOORD: Wij accepteren bestellingen voor groothandelaren, wij verzoeken u om

ons te mailen op [email protected] met uw vraag, en wij nemen binnen 1 werkdag

dag contact met u op.

Hulp met iets specifieks nodig? Schrijf ons, onze Customer Support Team zijn u

graag van dienst.